Regulamin - Coag

Przejdź do treści

Regulamin

Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia.
Sprzedaż prowadzona jest tylko dla podmiotów dla których jest możliwe wystawienie faktury.

Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane.
W razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest potwierdzane telefonicznie lub E-mail.
Zamówienia od Klientów, którzy dokonywali już u nas zakupów będą potwierdzane wyłącznie pocztą E-mail.

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok
, złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.
Występujące przerwy w obsłudze sklepu, związane z okresem urlopowym nie ograniczają możliwości składania zamówień, jedynie wydłużają czas ich realizacji o czym klient jest informowany na stronie serwisu.

Firma
- właściciel serwisu www.coag.pl - zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży a w przypadku większych zamówień realizację ich w kilku partiach, jednak koszt przesyłki będzie policzony tylko raz.

Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

Zamówione a
rtykuły wysyłamy przesyłką kurierską w ciągu 1-3 dni roboczych jeśli są dostępne w magazynie. W innej sytuacji wysyłka może nastapić w terminie od 4 dni do 4 tygodni.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest natychmiast informowany o fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Jeśli termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 7 dni a odnotujemy wpłatę, wystawiamy i wysyłamy fakturę zaliczkową 100%.

Razem z przesyłką dostarczane są: gwarancja
producenta, dostępna dokumentacja oraz dokument zakupu - faktura (proszę zachować kopię faktury razem z gwarancją).

Należność za zamówiony sprzęt należy wpłacać na nasze konto. Za drobny sprzęt istnieje możliwość zapłaty kurierowi przy odbiorze.
Stona umożliwia zapłate w formie przedpłaty (przelew, płatności kartą). Zamówienie jest realizowane po potwierdzeniu wpłaty lub wpłynięciu kwoty na nasze konto:

BRE Bank S.A.: 40 1140 2004 0000 3602 3441 5272

EMBE
Drewnowskiego 10/16
05-131 Zegrze
NIP: 958-031-11-34

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayPal.
Dostępny jest również leasing sprzętu medycznego
(przy kwocie zamówienia powyżej 15000 zł netto) na preferencyjnych dla lekarzy i placówek medycznych warunkach po przesłaniu zapytania ofertowego lub zleceniu zamówienia i wyborze w koszyku opcji "Leasing".

Oferta sklepu internetowego ważna jest na terenie Polski.

Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 1
4 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar jest nieuszkodzony w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji.

W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub zmiany cen niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.

Zapraszamy do zakupów.

Wróć do spisu treści